zondag 23 september 2012

Weekend!

Zo, weekend. Niet echt een goede tijd voor nieuwe vacatures. Morgen daarentegen staan er weer nieuwe vacatures. Overigens loopt er nog een vacature. Die was ik vrijdag vergeten. Ik heb overigens mezelf voorgenomen dat wanneer ik van deze drie nog lopende sollicitaties woensdag niets heb gehoord, ik zelf ga bellen.

Maar goed, weekend. Normaal gesproken geniet ik van mn weekend. Lekker filmpje kijken, beetje haken, boodschapjes, troep ruimen, wasje draaien, beetje cachen, fietsen, maar nu... Ik doe dat de hele week al, dus wat is er zo bijzonder aan het weekend? Het enige verschil is dan dat de kinderen thuis zijn.

Vandaag maar besloten dat ik lekker binnen blijf, kopje thee erbij. Gisteren de boodschappen gedaan voor het hele weekend, ik hoef er dus niet uit. Koen zit een spelletje te doen op de iPad en ik zit weer aan het dekentje te haken voor vriendin M. Daarom ook geen nieuws te melden van het sollicitatiefront. Misschien leuk om een paar filmpjes te plaatsen:
Doorspoelen tot 2.19, geweldige scene!


Saffy in een heel andere rol:
Geniet ervan! Fijne zondag. Nou vooruit, nog eentje omdat ze zo leuk zijn.

1 opmerking: