woensdag 26 september 2012

The day after...

En daar zit je dan, tien voor zes. En ik ben al wakker sinds half vijf.... Ik zit echt nog op de adrenaline van gisteren, ik bedoel, hoe vaak gebeurt je dat nou, dat je al tijdens je gesprek hoort dat je aangenomen bent? Natuurlijk had ik een goed gevoel tijdens het gesprek, het ging leuk, het ging eigenlijk vanzelf, maar om dan gelijk te horen dat ze je goed vinden. Ik kwam binnen en kreeg gelijk te horen dat ze onder de indruk waren van m'n c.v.!
Het is nu nog wachten op het bericht wanneer ik ga beginnen.
O ja! Ik heb nog helemaal niet verteld wat ik ga doen! Ik ga lesgeven bij de opleiding helpende zorg en welzijn. Ook mijn ervaring bij de Zadkine Centers willen ze gebruik van maken! En nu ik dus weet dat ik binnen niet al te lange tijd daar ga werken, wil ik aan de gang, NU, GELIJK! Ik ben het thuiszitten zat!
Inmiddels is het half zeven en ik ga lekker juichend Koen z'n tas inpakken. Tralalalala!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten