maandag 17 september 2012

Functioneel uitstellen.

Alle vacaturesites bekeken. Er was niets voor me bij. Nou, dat is niet helemaal waar, er is wel een vacature, maar daar moet ik morgen voor bellen. Maar niets waar ik vanavond een brief voor kan sturen. Ik ga dus maar aan m'n Pinterest c.v. werken. Wil je daar meer over weten? Kijk maar eens hier naar: Wanda's Pinterest C.V.
Maar hoe ik dat voor elkaar moet krijgen weet ik nog niet. Ik ben dus functioneel aan het uitstellen geweest. Brief schrijven voor de workparty van 13 oktober, filmpjes kijken, agenda bijwerken, haken. eigenlijk alles, behalve m'n digitale c.v. Nou ja, dan nu maar.
Zodra die af is, zal ik m plaatsen.

Heb je iets over mij te zeggen waardoor een werkgever/school niet anders kan dan mij aan te nemen, laat het me weten! Ik ga weer aan het werk (met film op de achtergrond.... Bah...).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten