donderdag 20 september 2012

Solliciteer ik, of solliciteer ik niet.. En hoe zit dat met nabellen?

Nou, NU dus niet. En gisteravond ook niet.

Gisteravond ben ik weer begonnen met theatersport. Heerlijke uitlaatklep. Samen met vriendin C. Klein groepje, 8 mensen. Genoeg ruimte voor iedereen om te oefenen en voor mezelf om mij verder te ontwikkelen. Heerlijk. Één nadeel, het is maar een keer in de week!

En nu ben ik aan het haken en bloggen, en facebooken, en film kijken, en een poging aan het doen de vaatwasser te maken (duimderdeduim), en aan het verzinnen wat we vanavond gaan eten. Zucht.

Zoals gewoonlijk ben ik met meerdere haakprojectjes bezig. Allereerst een vestje voor mijzelf. Van donkerbruin, lichtbruin en oranje katoen. Gaat heel leuk worden. Verder een baby-dekentje voor een vriendin die zwanger is van nummer 1. Mooi hoor, zo'n eerste-keer-mamma. Alles is nieuw, verwondering!

Ok, ik zou over solliciteren bloggen en dat is niet echt het onderwerp nu. Kijk, als ik nou geld zou kunnen verdienen met haken. Dat zou misschien wel kunnen, maar niet voldoende om mijn gezin te onderhouden. Maar goed, als je nou iets gehaakt wilt hebben, mag je me natuurlijk mailen of hieronder een berichtje achterlaten. Wie niet waagt, wie niet wint toch? Voor hetzelfde geld loopt het storm!

Terug naar het solliciteren. Een vraag: hoe lang moet je wachten na het versturen van de sollicitatie voordat je belt? Zelf hou ik aan, een week na het versturen bel ik als ik dan nog geen bevestiging heb, maar stel je hebt een bevestiging, maar daarna blijft het stil. Hoe lang wacht je dan met bellen? Ga je sowieso bellen? Mail je een contactpersoon? Hoe doe jij dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten