vrijdag 21 september 2012

When it rains, it pours.

Dat is absoluut waar vandaag. Eerst vandaag naar Breda. Vreselijk leuk gesprek gehad. wat een mooie school! Ze hebben pas verbouwd, zijn er zelfs nog niet helemaal klaar mee. Prachtige ruime, frisse lokalen met smartborden (yeah!). Het lokaal waar ik zou komen te werken mag je eigenlijk niet eens meer een lokaal noemen. Het is gigantisch! Voor iedere leerling echt de ruimte. Er staat ook een keukentje, dus we kunnen met elkaar de lunch klaarmaken. Er is ook een dakterrasje, voor de leerlingen die om wat voor reden ook niet op het grote plein kunnen/mogen. echt, de droom van iedere leraar. Ik was vijf kwartier onderweg, best te doen dus. Mocht ik er gaan werken, ga ik kijken voor een vouwfietsje, dat haalt zeker een kwartier van mijn reistijd af.

Vlak voor ik wegging kreeg ik een mailtje met een uitnodiging voor een gesprek voor aanstaande dinsdag om 15.00u. Op een MBO in Rotterdam. Heel leuk! En in de trein terug zag ik een mailtje voor een afspraak voor een functie op een rebound, ook op dinsdag, maar dan om 16.00u... Maandag dus maar even bellen om de afspraak te verzetten.

Buiten deze drie lopen er nog twee sollicitaties waar ik de bevestiging van binnen heb, maar geen inhoudelijke reactie. Die verwacht ik volgende week. Meer dan genoeg mogelijkheden dus.

Een nadeel van zoveel potentiele mogelijkheden: het begint nog meer te jeuken! Ik wil weer aan het werk!

Voor nu fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten