woensdag 19 september 2012

Moedeloos?

Iedere dag struin ik de vacaturesites af. Niet iedere dag zit er iets voor me bij, maar vaak wel. Ik schrijf me rot, kan geen goede van een slechte sollicitatiebrief meer onderscheiden en maak taalfout op taalfout. Ik ben het zat. Lastig is het dan om toch moed te houden. Om vol te blijven houden. Het lukt me nog steeds.

's-Morgens kijk ik op de sites, bijvoorbeeld VkBanen, Werken in het MBOonderwijsvacaturebank en meesterbaan. Ik ben ook geabonneerd op verschillende nieuwsbrieven van de vacaturesites en struin ook linkedin af. Maar heel af en toe zakt de moed me wel eens in de schoenen.

De middag is dan voor andere zaken, het huishouden bijvoorbeeld. Wanneer de jongste in bed ligt, maak ik de brieven. Ik merk dat ik me er echt toe moet zetten. Vanaf volgende week ga ik een meer gestructureerd regime inzetten, misschien dat dat mij meer rust geeft.

Overigens heb ik vrijdag een gesprek..... Veelbelovende vacature op een praktijkschool. Duim voor me.

En vanavond de broodnodige ontspanning: Theatersport! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten