zaterdag 15 september 2012

Ik ben het zat!

Hallo! Ik ben Toos Werkeloos!

Ik wil weer aan het werk! Ik ben het zat. Het is echt heel leuk, Koen naar school brengen en halen, voor het huis zorgen, maar ik ben het he-le-maal zat! Ik ben niet gemaakt voor het huisvrouwenleven. Ik snap het niet, ik zie het niet. Ik wil WERKEN!
Natuurlijk doe ik ook dingen naast het thuis zijn. Afgelopen woensdag was ik stemburealid en heb ik stemmen geteld. Vreselijk leuk. Je staat dan nog dichter bij de democratie. Ook help ik met de organisatie van de workparty op de school van Koen. Maar ja, het is geen WERK. Voor mij in ieder geval niet voldoende uitdaging.
Momenteel zou ik al die sollicitatiebrieven moeten schrijven naar die geweldige plekken om te werken, maar ik zit Project Runway te kijken. Totaaaaaal geen inspiratie. Vanavond trek ik mij terug in m'n werkkamertje en ik mag pas een leuke film of volgende aflevering van Project Runway als ik minimaal twee brieven heb gemaakt....zucht.... Bah, ik ben het solliciteren zat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten