zaterdag 12 oktober 2013

Zou het lukken?

Even een kleine update. Het gesprek van donderdag was leuk. Ik heb tijdens het gesprek eerlijk gezegd dat ik vrijdag ook een gesprek had, dus we hadden afgesproken dat ik zou bellen als ik het gesprek had gehad om een afspraak te maken om mee te lopen.
Toen het gesprek op vrijdag. Dat was in Den Haag. Dat was echt gewéldig! Echt heel leuk! Maandag ga ik meelopen. Verder nog een drietal afspraken bij detacheerders. Het loopt dus best goed!! Ik mag tevreden zijn. Ik zou helemaal blij/tevreden zijn, als ik een nieuwe baan zou hebben/vinden..... Maar goed, dat komt wel goed, ik heb er vertrouwen in! En dat is zeker belangrijk, vertrouwen houden.
Woensdag had ik een klein inpleurinkje.... Dus maar ziek gemeld. Ik gooi me gewoon fulltime op het solliciteren. Ik kan me leukere zaken bedenken, maar als je niet anders kan, dan maar je richten op vruchtbare zaken en niet bij de pakken neer gaan zitten. Wordt vervolgd....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten