donderdag 10 oktober 2013

Sollicitaties en andere perikelen

Goedemorgen. Straks naar m'n sollicitatiegesprek. Morgen ook een sollicitatiegesprek. Het leuke van het gesprek van morgen is dat ik al eerder was gevraagd voor die functie, maar toen werkte ik nog bij de Wijkschool en ging ik er van uit dat ik zou BLIJVEN. Het bleek anders te zijn en ik belde voor deze vacature en de mevrouw aan de telefoon zei: "We hebben je toch al eerder gebeld?" Toen ging er bij mij een lichtje branden. O ja! Ze hadden mijn c.v. op Intermediair gevonden en ze belden of ik interesse had. Helaas konden ze toen niet garanderen dat er een vaste baan in zou zitten en ik ga tenslotte niet iets opgeven voordat ik zekerheid heb over een eventueel vervolg.... Anyhooters, nu dus alsnog voor diezelfde vacature. Ik hou jullie op de hoogte!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten