woensdag 14 augustus 2019

Werk, werk, werk...

Vier zalige weken vakantie heb ik achter de rug. Eerst lekker thuis, toen naar Drenthe en vanaf zondag 5 geweldige dagen in Zeewolde waar ik vrijwilligster ben bij het Lorelei festival. Dat betekent dat ik zondag daar naar toe ga, mij onderdompel in rust, en vervolgens donderdag weer naar huis ga en mij voor kan bereiden op het nieuwe schooljaar.

In de vakantie heb ik (zoals gewoonlijk) niet stil gezeten. ik heb heel veel voor mijn opleiding gedaan, nagedacht wat ik hierna wil doen en een aantal zaken gedaan die echt af moesten, zoals de nieuwe planning. Ook heb ik me verdiept in de rekenmethode die we bij mboRijnland gebruiken. Ik kende de methode voor Nederlands al, maar de rekenversie is toch ietsje anders. Dat zal voor mij wel wennen zijn.

Timmie
Als ik 26 augustus weer begin, ga ik eerst een nieuwe 'voorstelpresentatie' maken. De oude staat mijn lieve kat Timmie nog in. 

Buster
Helaas is Timmie afgelopen november op veel te jonge leeftijd (hij was zes) overleden.
Gelukkig hebben we Buster nu. Buster is alleen een heel andere kat dan Timmie was... Timmie was zwervend aangetroffen Buster woonde bij een stel op een flat op Zuid. Ze hebben ook volledig andere karakters.

Maar goed, ik zou het over werk hebben. Als ik de voorstelpresentatie heb gemaakt, ga ik kijken of ik nog iets voor mijn studie kan doen. Op mijn werk is dat toch rustiger werken dan thuis. Ik moet ook nog beginnen aan mijn afstudeeronderzoek en daar ben ik ook nog niet over uit, over welk onderwerp ik het wil doen. Ik zat eerst te denken om het over lezen te doen, maar ik hoorde dat je een echt 'product' op moet leveren. Het is tenslotte hbo en geen wo. Nog genoeg te doen.

Donderdag 29 augustus beginnen de lessen dan weer, vrijdag heb ik een studiedag en dan zit de eerste week er weer op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten