donderdag 7 juli 2016

Vakantie!!

Eindelijk, vakantie!
Wat is dat schooljaar omgevlogen! Nu zit ik hier met 7 weken zalige vakantie in het vooruitzicht. Nou ja, vakantie. Ik moet nog wel wat dingetjes doen en ik ga natuurlijk die laatste week naar Lorelei.

Na de zomervakantie ga ik naar de Breestraat in Leiden. Deels. Ik ben gevraagd om ook twee dagen lessen Nederlands te verzorgen voor domein Horeca/bakkerij/facilitair. En dat ga ik (vanzelfsprekend) doen! Ik heb er heel veel zin in! Ook begin ik met mijn tweede jaar van mijn opleiding. Ongelofeloos druk weer dit jaar. Hopelijk gaat aanstaand schooljaar net zo snel als dit schooljaar.

Gisteren ben ik mijn persoonlijk doos weg wezen brengen naar de Breestraat. Wat is dat pand mooi! Ik was er een paar weken geleden ook binnen geweest, maar nu, een paar weken later is er al zoveel aangepakt! Alleen vraag ik me echt af hoe ze het afkrijgen zodat we in augustus met de lessen kunnen beginnen. We gaan het meemaken.
Hieronder een kleine impressie van 21 juni.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten