maandag 17 februari 2014

Leuk!!

Echt, het is ZO leuk! Ik heb het ZO naar mijn zin bij ROC Leiden! De eerste lesweek was wel zwaar, maar daar is nog nooit iemand van doodgegaan, toch? De vakantie besteed ik aan de dingen die er afgelopen week niet van zijn gekomen, beetje op N@tschool rondneuzen, wat voorbereidingen maken voor volgende week en wat info uitwisselen met collega's (die ook zo stom zijn dat ze in de vakantie werken…). Inmiddels heb ik alles rond, behalve het tegoed op m'n pasje…. Ik kan dus nog niet printen of kopiëren. Ik heb al van alles geprobeerd, maar niks is gelukt; ik heb gemaild, Facilitair heeft gemaild, ik heb inmiddels mijn onderwijsleider gemaild met mijn probleem. Hopen dat zij kan helpen.

Dus als ik dan 's-morgens naar Leiden ga, of 's-avonds weer naar Rotterdam, ga ik echt fluitend op weg!! En als ik dan thuis ben, heb ik alweer zin om de volgende dag aan het werk te gaan. Hoe goed kan je het hebben?!

JOEPIE!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten