zaterdag 3 april 2010

Star Trek

Ik ben een groot fan van Star Trek.
De originele serie, met William Shatner,

the Next Generation, met Patrick Stewart,

Voyager (mijn persoonlijke favoriet),

Hebben jullie trouwens deze wel eens gezien?

Anyway, de laatste serie ontwikkeld volgens het Star Trek concept is Enterprise:

en dankzij digitale televisie, hebben Jur en ik die inmiddels allemaal gezien. Alle 4 seizoenen.
Maar nu... Niks meer...
Tenminste, ik ben gewoon een serie vergeten... Weten we al welke? Deep space nine natuurlijk!!

Ik heb er ooit in een ver verleden wel wat afleveringen van gezien, maar was niet onder de indruk, maar dat was ten tijde van Voyager en tja, er tipt eigenlijk niets aan Voyager. Misschien nu toch maar proberen?
Wat vind jij Jurgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten